Myš a obrázky v Javě — cvičení

Z MiS
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m (Stránka Myš a obrázky v Javě přemístěna na stránku Myš a obrázky v Javě — cvičení)
m (Přejmenováno na Cvičení, doplněny kategorie.)
 
Řádka 1: Řádka 1:
[[Category:VSE]]
+
[[Category:VSE]][[Category:Škola]][[Category:Informatika]][[Category:Programování]][[Category:Java]][[Category:GUI]]
[[Category:Informatika]]
+
[[Category:PRO]]
+
 
+
[[Category:VSE]]
+
[[Category:Informatika]]
+
[[Category:PRO]]
+
  
 
== Doporučená cvičení ==
 
== Doporučená cvičení ==
Řádka 39: Řádka 33:
 
* Využijete třídu <code>java.util.ArrayList</code> pro ukládání instancí třídy <code>Auticko</code>.
 
* Využijete třídu <code>java.util.ArrayList</code> pro ukládání instancí třídy <code>Auticko</code>.
  
[[Category:VSE]]
 
[[Category:Informatika]]
 
[[Category:PRO]]
 
  
 
== Samostatná práce ==
 
== Samostatná práce ==

Aktuální verze z 14. 4. 2015, 10:15


Obsah

Doporučená cvičení

Přesun autíčka tažením

Nápověda:

Nastavení pozice pomocí souřadnic

Nápověda:

Změna vzhledu autíčka

Nápověda:

Jedoucí autíčko

Nápověda:

Mnoho autíček

Nápověda:


Samostatná práce

Jak zjistím číslo svého zadání?

Která úloha je povinná pro konkrétního studenta OA?

  1. vezměte své číslo v třídní knize
  2. přičtěte k němu konstantu letošní posun (pro rok 2010/11 je letošní posun = -1)
  3. výsledek vydělte počtem zadání a spočtěte zbytek po dělení (viz 4. třída základní školy)
  4. zbytek po dělení zvyšte o jedničku a máte číslo svého zadání.

(Více o funkci celočíselné dělení (modulo))

Zadání

1. Hra na ovečky

2. Hra na ovečky (2)

3. Stříhání ovcí

4. Pasáček ovcí

5. Malý princ

6. Obrana zahrady

Pro rok 2011/12

7. Záchranář

Obtížnější zadání: pro zájemce

Ovčí bludiště

Návod

Pohybující se objekty
Hra

           try {
               Thread.sleep(počet milisekund, které čekám);
           } catch (InterruptedException ex) {}

GUI
Užitečné
Obecná pravidla
Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Výuka
Navigace
Nástroje