Cvičitel a cvičenci

Z MiS
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m (Oprava vzhledu)
m (Úkoly cvičitele: Doplněn odkaz na profil cvičitele.)
Řádka 15: Řádka 15:
  
 
<div class="Priklad">Napište na papír dvě vlastnosti svého oblíbeného učitele, cvičitele, kterých si opravdu vážíte.</div>
 
<div class="Priklad">Napište na papír dvě vlastnosti svého oblíbeného učitele, cvičitele, kterých si opravdu vážíte.</div>
 +
 +
Aby tyto úkoly mohl cvičitel plnit, musí mít [[Systém_vzdělávání_cvičitelů#III._třída | odpovídající znalosti a dovednosti]].
  
 
=== Cvičitel jako vzor pro cvičence ===
 
=== Cvičitel jako vzor pro cvičence ===

Verze z 3. 7. 2014, 04:45


Obsah

Osobnost cvičitele

Úkoly cvičitele

Cvičitel je vzorem svým cvičencům!
Opravdu! I když starší cvičenci to nikdy nahlas nepřiznají, možná si to ani nepřipustí. A vaše působení se samozřejmě střetává s dalšími vzory.
Napište na papír dvě vlastnosti svého oblíbeného učitele, cvičitele, kterých si opravdu vážíte.

Aby tyto úkoly mohl cvičitel plnit, musí mít odpovídající znalosti a dovednosti.

Cvičitel jako vzor pro cvičence

„Slova učí, příklady táhnou!“
A v sokole zvlášť

Předpoklady pro práci cvičitele

Charakteristika osobnosti

...

Individuální zvláštnosti a poruchy

...

„Zlobivý“ cvičenec

S vyjímkou psychopatických osobností obvykle není cílem žádného cvičence „působit zlo“. Pokud tedy cvičenec „zlobí“, snažte se najít příčinu.

Nudí se cvičenec???
Je cvičenec schopen splnit vaše požadavky?
Není v hodině příliš dlouho ticho?
Potřebuje cvičenec upoutat pozornost?
Možná se cvičenci dlouhodobě nedaří

Cvičení v sokole by mělo být pro všechny, talentované i netalentované! Věnujte se všem!

Snažte se cvičení uzpůsobit tak, aby bavilo všechny!

Ale přitom cvičení stále musí mít cíl, smysl, musí cvičence rozvíjet.

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Výuka
Navigace
Nástroje