Myš a obrázky v Javě — cvičení
Z MiS
Doporučená cvičení
- Upravte projekt z hodin tak, aby:
- autíčko šlo přesunout pouze pomocí tažení myší (nikoli jen kliknutím)
- sledujte události „stisk tlačítka“ a „uvolnění tlačítka“ místo „kliknutí“.
- Zobrazte aktuální souřadnice autíčka ve dvou textových polích (souřadnice X a souřadnice Y).
- autíčko šlo přesunout pouze pomocí tažení myší (nikoli jen kliknutím)
- Nastavte pozici autíčka pomocí dvou textových polí a tlačítka
- uživatel zapíše do textového pole X: posun na ose X (vodorovný)
- uživatel zapíše do textového pole Y: posun na ose Y (svislý)
- uživatel klikne na tlačítko „Posun“ a autíčko se posune o zadanou délku.
- Číselnou hodnotu z textového pole získáte funkcí int Integer.parseInt(String s) (třída java.lang.Integer).
- Vzhled autíčka se mění po kliknutí na levé/pravé tlačítko myši
- Například tak, že jsou k dispozici dva obrázky: autíčko jedoucí doleva a autíčko jedoucí doprava.
- Autíčko stále jede (pomocí vlákna) zadanou rychlostí (například 10 px/s)
- Otáčením kolečka myši měníte rychlost pohybu.
- Každé kliknutí přidá další autíčko na místo, kam se kliknulo
- Využijete třídu java.util.ArrayList pro ukládání instancí třídy Auticko.