III. třída SV - metodický dopis

Z MiS
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m (Stránka III. třída SV - seminární práce přemístěna na stránku III. třída SV - metodický dopis: Dáno do souladu s terminologií Systému vzdělávání v Odboru všestrannosti ČOS)
(Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny: Přidán časový rozsah jednotlivých částí.)
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od 1 uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
 
[[Category:VSE]][[Category:Sokol]][[Category:III. třída]]
 
[[Category:VSE]][[Category:Sokol]][[Category:III. třída]]
  
== Požadavky na seminární práci ==
+
== Úvodní strana ==
 +
Úvodní strana obsahuje následující informace:
 +
* Informaci, že se jedná o metodický dopis pro školení cvičitelů III. třídy všestrannosti.
 +
* Jméno a příjmení autora
 +
* Datum vypracování
 +
* Jednotu a župu, ve které účastník působí
  
=== Struktura práce ===
+
 
; Úvodní strana:
+
== Popis zaměření a cíle hodiny ==
* informace, že se jedná o seminární práci v rámci školení III. třídy
+
* Pro koho je hodina určena
* autor
+
** Věk, pohlaví cvičenců,
* školitel (cvičitele, v jehož hodinách bude příprava prakticky provedena)
+
** zdatnost, předchozí zkušenosti,
* datum vypracování
+
** co jsme případně probrali v předchozích hodinách a na co navazujeme?
* jednotu a župu, ve které účastník působí
+
* Kolik cvičenců a cvičitelů při provedení předpokládáme?
* datum a čas provedení hodiny
+
* Jaké náčiní, nářadí a další vybavení je třeba?
; Popis zaměření a cíle hodiny:
+
* '''Cíl hodiny.'''
* Pro koho je hodina určena,
+
** Může se jednat o nácvik nového cviku, zlepšení techniky již známého cviku, automatizaci pohybu ve vazbě na další prvky atd.
* kolik cvičenců a cvičitelů je třeba,
+
** Není výjimkou, že kromě cílů v oblasti tělocvičné se může jednat i o cíle morálně-volní či psychologické.
* jaké náčiní, nářadí a další vybavení je třeba,
+
** Zvláště u menších cvičenců můžeme trénovat koncentraci, kázeň v hodině atd.
* ''jaký je cíl hodiny''.
+
 
; Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny
+
== Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny ==
* Popište použité cviky a činnost cvičenců v hodině
+
* Oddělte jednotlivé části cvičební hodiny.
* V rámci rozcvičení u několika (cca pěti) cviků uveďte:
+
* Uveďte přibližný časový rozsah jednotlivých částí.
** názvoslovný popis pohybu
+
* Popište použité cviky a činnost cvičenců v hodině.
** účel, ke kterému daný cvik slouží.
+
* U každého použitého cvičení uveďte zamýšlený účel.
; Realizace hodiny
+
* V rámci rozcvičení u alespoň 5 cviků uveďte:
* Zaměřte práci tak, aby bylo možné hodinu realizovat v hodinách vašeho školitele.
+
** názvoslovný popis pohybu,
 +
** obrázek.
 +
 
 +
== Forma odevzdání ==
 +
* Účastník práci odevzdá v elektronické formě ve formátu PDF a v jednom výtisku v papírové formě, vhodně svázanou.
 +
* Práci je třeba odevzdat nejpozději 7 dní před zkouškami.
 +
* Minimální rozsah práce je 2 strany formátu A4.
 +
 
 +
 
 +
== Realizace hodiny ==
 +
* Zaměřte práci tak, aby bylo možné hodinu realizovat ve vaší jednotě.
 +
* Je-li to možné, realizujte hodinu prakticky.
 
* Pokud je to možné, natočte hodinu na videokameru.
 
* Pokud je to možné, natočte hodinu na videokameru.
 
; Vlastní hodnocení realizace hodiny:
 
; Vlastní hodnocení realizace hodiny:
* jak se vám podařilo splnit cíle hodiny,
+
* Zhodnoťte, jak se vám podařilo splnit cíle hodiny,
 
* jak zpětně hodnotíte svou přípravu.
 
* jak zpětně hodnotíte svou přípravu.
  
== Forma odevzdání ==
 
* Účastník práci odevzdá v elektronické formě ve formátu PDF a v jednom výtisku v papírové formě, vhodně svázanou.
 
* Práci je třeba odevzdat nejpozději 14 dní před zkouškami.
 
  
 
== Ukázka ==
 
== Ukázka ==
 
* Přikládám podobnou práci pro představu: [[Soubor:ukazka.pdf]].
 
* Přikládám podobnou práci pro představu: [[Soubor:ukazka.pdf]].

Aktuální verze z 29. 7. 2016, 17:57


Obsah

Úvodní strana

Úvodní strana obsahuje následující informace:


Popis zaměření a cíle hodiny

Popis činnosti v jednotlivých částech hodiny

Forma odevzdání


Realizace hodiny

Vlastní hodnocení realizace hodiny


Ukázka

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Výuka
Navigace
Nástroje